Jou groenblou kleur het my asem vermom
en my siel gesteel
soos ‘n kaalvoetbom
Spykers en al

My lewe snuk soos ‘n harde val
teen die hemel se mure
teen die wolke se gal
Weerlig en al

Ek sit op die dak van my spinnerak
en red myself voor die balke sak
oor al die harte wat smag
na my woorde se klank
swartstil en stomgelag

Ek verloor myself in die skurwe taal
met ‘n lettergreep op my hart se skaal
in die baarmoeder van vergete vrae
sal ek jou onthou met jou sproete se vaal

 

To my English readers, I’m sorry to do this to you. More English poetry will be posted this July, so just bare with the Afrikaner in me.

 

One thought on “Kaalvoetbom

Leave a Reply

